Nakupování ve slevách je super. Člověk má totiž pocit, že je všechno šíleně levné a že hodně ušetřil, mnohdy to však tak ani není a člověk toho ve skutečnosti ani moc neušetří, protože obchody využívají takových triků, kdy tvrdí, že má produkt určité procento slevy, přitom to tak ani není a původní cenu navýší, aby mohli udělat rádoby slevu, která ve skutečnosti sleva není a výsledná cena je pořád stejná, akorát tam napíšou předchozí cenu vyšší. To se stává hodně často a běžný uživatel si toho nevšimne, protože si třeba ani nepamatuje, kolik produkt stál dříve a že stál vlastně úplně stejně jako teď údajně po slevě. To je trochu nemorální a nemělo by se to dít, ale jak to chcete lidem vysvětlit. Oni to budou dělat i nadále, pokud jim to přináší dost peněz. Lidé, jakmile vidí slevu, ihned kupují a je jim jedno, že tam třeba ani žádná sleva není nebo je, ale je naprosto nesmyslná. To se dá hodně aplikovat na staré lidi, kteří už moc neví, kolik produkt normálně stojí a kolik je na štítku třeba napsáno, prostě vidí oranžovou barvu a ihned kupují.
To však není jen u starých lidí, ale je to i u normálních lidí. Někteří mají totiž potřebu neustále nakupovat ve slevách a je jim jedno, co to je za produkt, prostě ho koupí, protože je třeba zrovna ve slevě, což není asi moc dobře vzhledem k tomu, že takhle akorát podporují továrny, kde třeba pracují děti, a právě kvůli takovýmto lidem, kteří si tu blbost koupí tyto děti musí pracovat a mají zničené dětství. Kdyby nebylo co vyrábět, tak to ani není.
Někdy slevy však nejsou podvody, jako například About You sleva, nebo nějaké jiné slevy, většinou to poznáme na obchodech s oblečením, pokud v něm často nakupujeme. Jsou tam pak napsané původní ceny a my víme, jestli to je a není pravda. Tam nás však donutí koupit si produkt i to, kolik za něj vlastně ušetříme a kolik stál předtím, protože například boty, které stály několik tisíc jsou po slevě pod tisícovku, a to se vyplatí.