Nakupování

Snippet


Co tento termín označuje? Snippet je výraz pro výsledek. Možná to zatím nedává patřičnou logiku, ale hned se k tomu dopátráme. Jedná se o termín samozřejmě ze světa počítačů a internetu. Na tento název můžete narazit ve světě programování a informatiky. Co se pod ním tedy skrývá? Jedná se o výsledek. Abychom se dostali do hloubky, tak si zmíníme, kde tento výsledek budeme hledat. Výsledek je zobrazen na stránce výsledků. Jakmile budete vyhledávat. Zadáte nějaké slovo, budete vyhledávat a najednou se vám zobrazí různé výsledky. Je označován jako SERP.
Snippet je anglické slovo, které po přeložení můžete označit za úryvek. Ve světě internetu a počítačů má však ještě daleko hlubší význam.

binární

Podstata a vlastnosti

Podstatu tvoří základní prvky, z kterých se snippet skládá. Mezi ně můžeme zařadit:

  1. Titulek
  2. URL adresa
  3. Popis cílového odkazu

Titulek mívá nejběžněji kolem 65 znaků. URL adresa je každému zřejmě jasná. A posledním bodem je popis cílového odkazu. Ten může mít kolem 150 znaků. Většinou má kolem 150 znaků, někdy o něco méně nebo o pár znaků více.
Rozdělení
Základní – základní typ obsahuje již zmíněné prvky jako je titulek, URL adresa a popis cílového odkazu.

obrázek

Pokročilý – u tohoto typu je možné pod základním odkazem vidět ještě mnoho dalších souvislostí. Najdete tam například navíc další prvky, jako jsou odkazy, popisky, adresy či jiné texty. Pokročilý typ se označuje jako Rich Snippet.
Jakmile jsme si sdělili potřebné souvislosti, vidíme, že je na první pohled patrný rozdíl mezi základním a pokročilým typem.
Tento prvek tedy hraje velice důležitou úlohu při optimalizaci. Důležitou roli hraje základní popis, také to, jak je celý tento prvek vyřešen, co se pod ním ukrývá, jakou má hodnotu, vše ovlivňuje míru klikání a zvědavost potencionálního návštěvníka. Proto nesmíme podceňovat ani sebemenší maličkosti, jako je popis základního odkazu. Musíme myslet na to, jak jej vyřešíme a co všechno do něj můžeme vložit.